Rólam / About me

2014.05.14 13:49

Sziasztok! 

 

Rólam röviden csak annyit, hogy egy magyar tournure korszak (1868-1889) rajongó vagyok és az évek alatt sikerült egy kisebb gyűjteményt felhalmoznom régi fotókból és divat lapokból, amiknek a divat tudósításaiból szemezgetve szeretnék azoknak segíteni akik tournurös ruhát készítenek, hogy milyen csípésekkel tehetik történelmileg még korhűbbé :) Jó szórakozást!

 

Üdvözlettel: Kovács Melinda

 

Hi!

About me in short that I'm a Hungarian bustle era (1868-1889) fan and through the past years I have managed to own a small collection of period photos and fashion journals and catching up pieces from these fashion advertising I would like to help thoese who are sewing bustle era dresses and what little cheates they can use to make it even more time accurate :) Have fun!

 

Love: Melinda Kovács

 

 

comments powered by Disqus